פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ביאליק3 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה18.2.2010 עברתי לגור בשכירות בשדרות מוריה 115 חיפה,כאשר ידוע לי כי שעון המים אינו תקין. פניתי לעירייה בבקשה לטיפול ,דבר שלא נעשה. במהלך תקופת המגורים(עד היום אוק'2010) קיבלתי מספר חשבונות מים שאינם נראו לי הגיוניים.
מסתבר שכיוון ששעון המים אינו תקין, התאגיד מחליט בצורה מסויימת(אקראית) מה כמות המים שצרכתי+צריכה משותפת של כלל דיירי הבניין שהינה גבוהה מאוד, בין 6-11 ק"ב לחשבון(על אף שאין גינה או ברז משותף).
פניתי שוב לעירייה -מחלקת פניות הציבור שהפנו את הפנייה לתאגיד מי כרמל ואלו שלחו לי מכתב ב1.8.2010 כי מד המים יוחלף בדחיפות.
בקשה זו נעשתה ע"מ שאוכל לדעת האם יש נזילה,או בעייה אחרת שגורמת לחשבון מים גבוה.
היום 8.10.10, עברו חודשיים מאז נאמר לי כי השעון יתוקן, ובעצם שמונה חודשים שאני משלם חשבון מים שאין לו בסיס ותאגיד מי כרמל לא עושה דבר.
אנא עיזרו לי.
כספי סוג הנזק :
החלפת שעון המים וזיכוי בגין חשבונות המים במהלך התקופה פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה