פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא לצורך, חיוב כפול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
עיריית חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2009 חייבו אותי בתשלום מים עבור ועד בית, בקשתי החזר שלא קיבלתי
ביולי 2010 ביקשתי בדיקה של מד המים ושילמתי אגרה, בספטמבר לאחר שלא בדקו בקשתי לבטל את החיוב, שלחו לי טפסים ומילאתי אותם, רקעכשו לקראת ינואר 2011 אולי אקבל אותם כשחבוני מזוכה בסכום של 46 ש"ח.
את החיוב הכפול של מי ועד הבית ראיתי בתדפיס ששלחו לי שחייבו אותי שוב וזיכו אותי, כך שנשארו חייבים לי 42 ש"ח , התקשרתי עם מח' המים של תאגיד מי כרמל ועיריית חיפה מח' המים עונה במקומם, 5 פעמים ביום 20.12 התקשרתי ואמרו לי שבודקים או שהחזיקו את הקו או שהוא התנתק ותשובה טרם קיבלתי, צריך שם להשאיר מס' טלפון, וכל פעם לספר את הסיפור מחדש, דיברתי עם שיר, השניה לא מסרה את שמה, השלישיית קריסטין הבטיחה שתחזור ולא חזרה, הרביעית לא אמרה את שמה , יותר מאוחר קיבלתי את שמה בלההחזיקה את הטלפון לבדיקה במשך כחצי שעה, ואז לא היתה לי אפשרות לסגור את הטלפון. אני חושב שזה גובל בנבזיות שכך עונים וכשהרמתי מרוב כעס את קולי היא כעסה מאוד ולא רצו להבין מה שאני אומר. בתודה על טיפולכם. מס' נכס 84420
רק בפעם נוספת שציצלתי היא אמרה לי שאני צריך לשלוח להם את החשבונות
ולא רצתה לענות יותר .
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי של 42.5 ש"ח כפי שמופיע בפרוט פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה