|
|
|
|
|
|
תערוכת הפרחים שנערכה בחיפה בפסח 2012 |
נושא התלונה: |
מלוך לבנה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
להלן פנייה שנכתבה ב-6 ליוני לעירית חיפה ועד היום הבעייה לא טופלה. זורקים אותנו מאחד לשני כבר כמעט 4 חודשים . עם מי לא דיברנו בעיריה . עם לי-חן , עפ פנינה , עם בתיה ועוד רבים אחרים.
בחג הפסח כמו מאות אלפי תושבי ישראל נסינו לבקר בתערוכת הפרחים. קנינו 5 כרטיסים במיטב כספנו. לצערי התורים היו קשים מנשוא והחלטנו לוות. פנינו לשרות לקוחות שהיו במקום ובפגישה על טלי כרמלי החלטנו שברצוננו לקבל זיכוי בגין הכרטיסים. טלי היתה אדיבה מאד , לקחה את הפרטים שלנו והבטיחה שתוך שבועיים שלושה נראה הזיכוי בחשבון. אבל לצערי עד היום לא זוכה החשבון שלנו. אבקש לבדוק בדחיפות. הזיכוי היה צריך להעשות ע"ש אביב מור , 5 כרטיסים ששולמו בכרטיס ויזה. אודה על תשובה דחופה . בברכה לבנה מלוך
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חיפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|