פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תערוכת הפרחים שנערכה בחיפה בפסח 2012 נושא התלונה:
מלוך לבנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן פנייה שנכתבה ב-6 ליוני לעירית חיפה ועד היום הבעייה לא טופלה. זורקים אותנו מאחד לשני כבר כמעט 4 חודשים . עם מי לא דיברנו בעיריה . עם לי-חן , עפ פנינה , עם בתיה ועוד רבים אחרים.

בחג הפסח כמו מאות אלפי תושבי ישראל נסינו לבקר בתערוכת הפרחים. קנינו 5 כרטיסים במיטב כספנו. לצערי התורים היו קשים מנשוא והחלטנו לוות. פנינו לשרות לקוחות שהיו במקום ובפגישה על טלי כרמלי החלטנו שברצוננו לקבל זיכוי בגין הכרטיסים. טלי היתה אדיבה מאד , לקחה את הפרטים שלנו והבטיחה שתוך שבועיים שלושה נראה הזיכוי בחשבון. אבל לצערי עד היום לא זוכה החשבון שלנו. אבקש לבדוק בדחיפות. הזיכוי היה צריך להעשות ע"ש אביב מור , 5 כרטיסים ששולמו בכרטיס ויזה. אודה על תשובה דחופה . בברכה לבנה מלוך

כספי סוג הנזק :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה