פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון של חשבון המים נושא התלונה:
קוט יצחק שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת.ד.4811 חיפה 31040 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.2.2012 נשלח חיוב על צריכת מים ביתית על סך:55.56 ש"ח.
על חיוב של 4 מ"ק בנוסף לחיוב של13 מ"ק לפני כן וזאת לאחר שהתלוננתי ששעון המים ישן ואינו סביר. החליפו שעון וטענו שהשעון הישן היה תקין עד כאן הכל בסדר, אלה שהחליפו מיד אם תלונתי את השעון החדש שכלל לא הראה על צריכת מים וזאת משום שבחורף לא מנצלים מים להשקיה בגינה. בקשתי לראות את השעון במכתב רשום מתאריך: 10.5.2012 אולם לא נענתי שלחתי מכתב נוסף רשום מיותר לציין ב- 13.7.2012 וגם כאן לא נענתי. החוק מחייב את הראשות לשמור את השעון במידה והוא מוחלף במשך 90 יום ולכן ביקשתי לנצל זכות זאת או לקבל זיכוי. אולם חברת מי כרמל העדיפה לא להגיב על תלונתי.
כספי סוג הנזק :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה