פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא בצדק של ארנונה לאחר שנה וחצי איחור נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי חן אבנרי (ת.ז 026587212) ואני גרתי בדירה ברחוב אינטרנציונל 62 בחיפה בשנת 2010 עד סוף אוגוסט 2011.

במהלך שהייתי שם, בשנה הראשונה גרתי עם הדר אורן (ת.ז 300463395) ולירן אקשטיין. סיום החוזה שלנו בשנה הראשונה היה בסוף ספטמבר 2010 ואז נכנסו 2 שותפים חדשים לדירה בשם ליאור תדהר וחן קרניאל. הם היו איתי בדירה עד סוף אוגוסט 2011.

במהלך השנה הראשונה, לירן והדר לא עבדו כלל ולכן היינו זכאים להנחה בארנונה בגובה של 80%.
במהלך השנה השנייה, ליאור לא עבד כלל וחן עבד במשכורת של 400 ש"ח לחודש, ולכן היינו זכאים להנחה של 80%.
שילמנו את התשלומים בזמן מבלי תלונות או מענות מהעירייה/לעירייה.

בחודשים האחרונים, הדר קיבלה טלפונים ומסמכים שטוענים שלא שילמנו את החוב בארנונה בסוף שנת 2010 (חודשים אוקטובר עד דצמבר כולל). מאחר והדירה הייתה על שמה (כי היא הייתה זכאית להנחה) אז היא קיבלה את הפניה. לאחר הסברים רבים, שלחתם לה מסמך של עיקול והיא התייאשה ושילמה את החוב בסך 900 ש"ח.
טענת העירייה לחוב הייתה שבשנה השניה לא היינו זכאים להנחה ולכן בסוף 2010 היינו צריכים לשלם מחיר מלא - קביעה שהיא בהכרח לא נכונה כי בשנה השניה הייתה לנו את אותה הנחה והנחה באופן כללי פועלת לכל השנה הקלנדרית.

הרשות נזכרה לאחר יותר משנה שגרנו בדירה שפתאום לא שילמנו מספיק כסף. כולנו סטודנטים שאין להם 900 ש"ח אקסטרה. הרשות איימה על הדר ולא הסכימה להקשיב ולנסות להבין שהיא זאת שעשתה את הטעות, שכן היא לא אמרה לנו אפילו לא לרגע אחד שצריך להציג מסמכים נוספים כדי לקבל הנחה עבור שלושת החודשים הללו. אני מדגיש על כך שדיברנו עם הרשות בנוגע להנחה עבור שנת 2011 כדי לדעת מה התהליך (בשנת 2010, הדר ולירן היו אחראיות לזה) והם לא אמרו ולו פעם אחת שיש צורך במסמכים עבור שנת 2009 כדי לקבל הנחה עבור 2010. כמובן שכרגע לא ניתן להמציא את המסמכים הנ"ל שכן הקשר ביני לבין ליאור וחן דעך ואיני יודע איך להשיג אותם. בנוסף, איני יודע איך הם ימציאו מסמכים שכאלו, שכן עברו 3 שנים ומעלה.

פניתי לתלונות הציבור של העירייה שהעבירה את הפניה שלי לאגף ההנחות. זאת טוענת ששלחה לי מכתב רשמי בדואר והוא אינו הגיע עד היום (כל זה קרה לפני כחודשיים). בטלפון נוסף לרשות, הנציגה הקריאה לי את המכתב שלא הגיע והם טענו את הבא: 'אני, ליאור וחן קיבלנו הנחה עבור תחילת 2011 ועד סוף 2011 וזאת משום שהצגנו מסמכים על סוף 2010. על מנת לקבל הנחה עבור 2010 היינו צריכים להציג את המסמכים עבור סוף שנת 2009 וכך היינו זכאים להנחה עבור שלושת החודשים הנ"ל.' לבסוף, הם חייבו את הדר בסכום שגדול פי 1.5 מהסכום שהיינו צריכים לשלם בשל ריבית גבוהה שהתווספה לסכום, למרות שלא ידענו בכלל על החוב הזה עד לפני יותר משנה.
אני מבקש לבדוק את הנושא מחדש ולהחזיר את הסכום הנ"ל. פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה