פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום למים מוגדל - העיריה אינה מוכנה להחזיר - בעיה של הרבה תושבים בעירde נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל גינה יש תקצוב מים שניתן לפי שטחה - ככל שהשטח גדול יותר התקציב למים מוזלים גדול יותר וההפך. אם עברת מעל התיקצוב שילמת תוספת מחיר גבוהה עבור המים הנוספים - זה העיקרון.
בעירית ראשון עידכנו את גינתי בגודל 7 מ"ר עם תקצוב מים קטן מאד - לכן במשך 5 שנים שאני גר בבית שילמתי קנס עבור צריכה מעל התקצוב - ללא ידיעתי.
לאחרונה ביצעה העיריה דרך מניב ראשון (החברה הפרטית של ראשון לגבית המים) מדידה בגינתי וגילתה להפתעת כולם שיש לי גינה בגודל 150 מ"ר ולכן תיקצוב המים שלי צריך עידכון דחוף.שמחתי שאני אשלם עכשיו פחות עבור המים , אבל להחזיר את הכסף ששולם לא מסכימים בעיריה. זה אחריות הדייר לעדכן אותנו אומרים שם.
לגבי הארנונה ושטח הדירה לא היתה בעיה לעיריה, הם ידעו את גודל הדירה,
דירה קטנה ארנונה קטנה. גינה קטנה רווח בתשלום על המים זה הולך יחד.
ברור שהעיריה יודעת את השטח של הגינה ,אפילו עד טעות של 10- 20 אחוז
ברור שזה רשום בכל המסמכים שבעיריה.
לידיעתי זאת בעיה של הרבה תושבים בעיר שאפילו לא יודעים שלוקחים להם יותר
וחלק שיודעים ושותקים .
זה נראה רע מאד , לא בסדר , אפילו מושחת -זאת ההרגשה שלי כאיש שגר בראשון.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי חלקי או מלא - או קיזוז בתשלום ארנונה פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה