פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני משתמש בשירותי חניה סלולרית של פנגו מזה כשנתיים, במהלכן הייתי מאד מרוצה מהעניין שהוכיח את עצמו כנוח וללא תקלות.
כל זאת, עד יום ראשון 19.6.11. הגענו לטיילת בחוף ראשל"צ מערב והפעלנו את השירות בשעה 21:21. לאחר כ-25 דקות חזרנו לאוטו וניסינו להפסיק את החניה.
התקשרנו מהמספר המעודכן בשירות 052-7989328. נענינו על ידי השירות ולאחר כמה שניות המענה הופסק לטובת צליל תפוס מהיר.
ניסינו להתקשר שוב אך נענינו מיידית בצליל תפוס מהיר.
ניסינו להתקשר מטלפון נוסף המעודכן בשירות (050-7119623) אך גם שם נענינו בצליל תפוס מהיר.
הגענו לביתנו בשעה 22:00 וכל הזמן ניסינו להתקשר (גם מהניידים וגם מטלפון נייח) וקיבלנו את אותו הצליל.
חשוב לציין ששיחות ליעדים אחרים הצלחנו להוציא ולקבל.
ניסינו להיכנס לאתר החברה של פנגו וקיבלנו דף לבן עם הודעת שגיאה (גם באינטרנט אקספלורר וגם בפיירפוס).
המשכנו לנסות עד 23:30, עת נכנסנו לישון אך ללא הצלחה.
התקשרתי ביום שני בבוקר ונמסר לי על ידי מאור, נציג החברה, כי הנושא עובר לבדיקה ויחזרו אליי תוך 48 שעות.
אחרי שלא חזרו אליי, התקשרי ביום שישי 24.6.11 ונעניתי על ידי מיכל שאמרה כי לא חוזרים תוך 48 שעות, ובדיקה כזו לוקחת זמן רב יותר. ביקשתי לדעת כמה זמן הבדיקה לוקחת, ונעניתי כי אין טווח זמן וברגע שתהיה תשובה – יחזרו אליי. דרשתי לדעת כמה זמן, כדי שלא אשאר תלוי באוויר. ולאחר דין ודברים די ארוך נמסר לי על ידי הנציגה כי הבדיקה הסתיימה ולא נמצאה שום תקלה ועליי לשלם על כל השעות עד לסיום זמן החניה האוטומטי (24:00).
הסברתי למיכל שאינני מוכן לשלם עבור משהו שלא ביצעתי וביקשתי לדבר עם אחראי. לאחר בדיקות רבות, המתנה ארוכה, ותשובות לא מספקות - נעניתי על ידי בכיר בשם נתן. זה מסר לי כי הבדיקה טרם הסתיימה (להבדיל מדבריה של מיכל) וכי עליי להמתין עד שהיא תסתיים. ביקשתי לדעת כמה זמן עליי להמתין, ונמסר לי כי אין הגדרת זמן "כמה שייקח, זה מה שעליי להמתין".
ביקשתי מנתן לקבל הגדרת זמן יותר מסודרת, וכי לא בא לי לרדוף אחרי פנגו, כשכל רצוני הוא לקבל את דמגיע לי ולשם רק על הזמן שהשתמשתי בשירות והחניה.
לבסוף, סוכם שיחזרו אליי ביום שלישי – וזה גם אחרי שדרשתי זמן מדויק ולא משהו ערטילאי.
אני משתמש זמן רב בשירות וכל הזמן לא היו תקלות מצדכם וגם לא מצדי. תמיד שילמתי בזמן וללא שום השגה. דיברתי בשבחי השירות והמלצתי למכריי. בפעם הראשונה שאני נתקל בתקלה ובבעיה שאתם גרמתם לה – אני נתקל באטימות ובחוסר אמון.
כספי סוג הנזק :
נכון שאין מדובר בסכומי כסף גדולים, אבל אין שום סיבה שאשלם על דבר שלא צרכתי ושאינני אמור לשלם, במיוחד כשהמדובר הוא בתקלה שלכם. פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה