פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת דו"ח חניה מעיריית ראשון לציון למרות שהוצמד לחלון הרכב כרטיס חניה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
להלן התלונה כפי שהעברתי לעיריית ראשון לציון בתאריך 25.06.2012 במייל: [email protected] ובפקס: 03-9674253:

שלום רב,

בתאריך 24.06.2012 קבלתי בתיבת הדואר שלי הודעה שניה לתשלום קנס מס' 17156613.
זו הפעם הראשונה שקבלתי הודעה כזאת, הודעה קודמת לא קבלתי.

בתאריך 20.10.2011 אכן הייתי בחוף הים של ראשון לציון , שלמתי במתקן של החניה סכום של 20 ש"ח ושמתי את כרטיס החניה בחלון של הרכב (בצד הפנימי של החלון, בתוך הרכב).

עברו יותר משמונה חודשים מאז שהחניתי את הרכב בחניון המדובר, את כרטיס החניה לא שמרתי,אני לא חושב שמצפים ממישהו לשמור כרטיס חניה במשך 8 חודשים.

זאת לא הפעם הראשונה שהחניתי את הרכב שלי בחניון זה, בכל פעם שלמתי עבור כרטיס חניה.

אם התצלום המצורף לדו"ח היה מצולם עם פלש, היה ניתן לראות שמוצמד כרטיס לחלון הרכב.

אני מבקש מכם לבטל את הדו"ח המדובר, מכיוון ששלמתי עבור החניה והצמדתי את כרטיס החניה לחלון הרכב.

אודה לתשובתכם,

בברכה,

ניר לוי

בשליחת עירעור בגין דוח חניה חובה לצרף את הפרטים הבאים :
שם פרטי ומשפחה: ניר לוי
ת"ז של מגיש הבקשה: 033294133
כתובת מגורים מעודכנת למשלוח תשובה:רחוב עמק האלה 35 דירה 6 מודיעין , מיקוד 71722
מס' רכב: 4714466
מס' דוח החניה: 17156613

נייד: 054-5581328
אי מייל: [email protected]


כספי סוג הנזק :
בקשה לביטול הקנס פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה