פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבקשות האזרח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי הקודמת בנושא ניקיון,פניתי ביום שישי כהרגלי למוקד העיריה בטלפון ע"מ שיפנו את האשפה (קרטונים) שהוציאו כנראה מהבניין שבו אני גר, (ברניצקי 31) והמוקדנית שאלה האם אני יודע מי הוציא את הקרטונים.עניתי בשלילה.כמובן שלא התייחסו ועדיין היום, יום שני בבוקר, האשפה עדיין במקומה.
עליי לציין שבשבת נברתי בקרטונים ומצאתי תעודת משלוח עם מספר טלפון ודאגתי שאותה משפחה תפנה לצפרדע את האשפה, לפני שאני מעביר את הפרטים לעירייה וכך נעשה, אני לא עובד של העיריה ומשלם מיסים בזמן ומצפה שבסביבתי יהיה נקי,ונראה לי שבעירייה מחשיבים אותנו לטיפשים, עונים תשובות כאילו מתייחסים,וכלום, עד מתי? אני סקרן לדעת האם גם ליד ביתו של מר ניצן אין פיקוח והליכלוך חוגג?...
חוסר התייחסות וזלזול סוג הנזק :
פיקוח יתר, ניקיון וענישה פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה