פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות של עירייה לצרכי התושבים במצב חירום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ויניק כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לעירייה בקשר לאזקה - ברחוב ויניק לא שומאין אותה ולמרות פניות החוזרות הנושא לא מטופל. הפקידות (ליאורה, ורד לדוגמה) מגלות חוסר איכפתיאות של ממש לבקשות התושבים שנמצאים במצוקה וחרדה בקשר למצב ומדברים בגסות וזילזול שזה שאנחנו לא שומאים את האזקה - זה לא בעיה שלהם.
מה שמדעיג ביותר - שבן הילדימ בויניק 15 ביום 18.11 לא שמאו אזקה כלל ולא נכנסו למקלט.
מה צריך להיות וכמה אנשים צריכים להיפגע בשביל שבעירייה מישהו יתחיל לזוז?
התשובה שמוסרים את הפניות לפיקוד העורף - לא מספקת.
מה עושים? מי מטפל? איך אנו יכולים לישון בלילה?
מי יכול להגיד? מה ראש העיר חושב על זה?
ואם בפעם הבא זה יהיה הבית שלנו?
סכנה לחיים סוג הנזק :
להתייחס לתלונות שקשורות למצב חירום ולא לשלוח אותנו לחפס את היום שעבר פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה