פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לבקשה לביטול קנס נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 61 , ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.3 שהיתי בחוף הגולשים בראשון לציון עם משפחתי והכלבה המשפחתית (מסוג פינצ'ר). הכלבה היתה משוחררת ללא רצועה. ניגשו אלי שני פקחים והודיעו כי מגיע לי קנס על סך 730 (!) שקלים על כך שהכלבה משוחררת ללא רצועה בחוף הים.
השבתי לפקחים שזו הפעם הראשונה שלי בחוף הנ"ל ולא ידעתי על האיסור. הפקחים השיבו כי אין זה משנה והוראת האיסור על שחרור כלבים ללא רצועה מופיע על השילוט לאורך כל החוף. לא התווכחתי ומסרתי את הפרטים לפקחים.
לאחר קבלת הקנס ובסיום הפעילות בחוף הים הלכנו במסלול המדויק בו נכנסו לחוף, חזרה למכונית. להפתעתנו ובניגוד לדברי הפקחים, לא היה אף שלט אחד המורה על איסור הכנסת כלבים לחוף הים ללא רצועה.
עשיתי סיבוב נוסף וצילמתי את הדרך אותה עשינו מהמכונית לנקודה בה שהינו על החוף. אין שלט עם הנחיות התנהגות בחוף הגולשים פרט לכך שהחוף מיועד לפעילות ספורטיבית.

בזמן קבלת הקנס, היתה לידנו קבוצה של בריונים בעלי כלב גדול יותר ומשוחרר גם הוא אך הפקחים לא התקרבו אליהם ולא רק שלא נתנו גם להם קנס אלא אפילו לא אמרו להם כלום. לאחר כתיבת הקנס שלי, הסתובבו וחזרו על דרכם.

על טופס הקנס נכתב כי באפשרותי לערער על קבלת הקנס תוך 30 יום מקבלתו.
ב- 18.3 שלחתי פקס עם הפרטים שלי ליצירת קשר (יש אישור שליחה).
ב- 19.3 שלחתי טופס מקוון דרך אתר החברה.
ב- 3.4 טלפנתי לחברה ואמרו לי שלוקח להם שבועיים לטפל בבקשות.
ב- 3.4 שלחתי טופס מקוון שני דרך אתר החברה.

למרות שבאתר החברה כתוב כי הם מתחייבים להחזיר תשובה תוך 48 שעות, לא קיבלתי מענה לא לפקס ולא לשני הטפסים המקוונים ששלחתי.

השבוע הזה זה השבוע האחרון בו אני יכול להגיש את הבקשה לביטול הקנס או להגיש בקשה להישפט. אין לי שום מענה מהחברה ולכן אינני יודע מה הסטטוס של הבקשה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מיידי לבקשות וביטול הקנס פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה