פרטי התלונה

תלונות ראשון לציון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בחשבון מים נושא התלונה:
לנץ מונה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1. קבלתי חשבון מים ע"ס 708.50 ש"ח!!!
2. אני גרה בגפי, בדירת 2 חדרים והסכום הממוצע שאני משלמת הוא לא עלה לעולם, על 80 ש"ח!!!
3. פניתי טלפונית למס': 1-800-351110 לברור הטעות.
4.בשיחה עם לינוי (25.04.13) אמרה לי שיש לבדוק את מד המים (עלי להדגיש ששייך לעיריה והוא אינו רכושי הפרטי!) ועבור הבדיקה, עלי לשלם 120 ש"ח, דבר שלא מקובל עלי ואינו "תקין". ודאי תסכימו איתי שהעיריה אחראית על השעונים ותקינותם והרי לא יכולה סיבה אחרת לסכום "האסטרונומי" שקבלתי לשלם, אלא אך ורק אי תקינות השעון. (אילו הייתה נזילה בצנרת, ודאי כבר היה כל בניין ה-14 קומות קורס בבריכת מים!!!
5. נאמר לי גם, שאני חייבת למלא טופס לבקשת בדיקה ואינם יכולים לשלוח את החומר בדואר אלקטרוני ושאני חייבת להגיע אישית ואתמול, 26.04.13, הגעתי למקום ולתדהמתי, נאמר לי ע"י השומר שאין קבלת קהל, עקב ל"ג בעומר!
6. שמה של מנהלת המח' דליה נתן.
7. מודה לכם על טיפולכם.
כספי ו סוג הנזק :
לתקן את סכום החשבון לפי הצריכה האמיתית שהיא 8 מ"ק לאורך כל תקופת מגורי בדירה ולא 45 מ"ק !!! פתרון נדרש :

ראשון לציון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה