פרטי התלונה

תלונות נס ציונה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תשומת לב- אולי זלזול? נושא התלונה:
ניר יעקב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים התרעתי בפני ראש העיר כי תכני השילוט ב"מסלול הדגל" בנס ציונה במספר תחנות שגוי הן מבחינת העובדות, וכן גם בתרגום לאנגלית, תרגום אשר פה ושם הינו עילג (לדוגמא: Gudean Mountains) = הרי יהודה....
בקיצור, לא מזמן נעניתי כי בשעה שיחליפו את השילוט יתקשרו והטעון תיקון יתוקן. לדאבון ליבי, "טעות לעולם חוזרת" - טועים וממשיכים לטעות....
עוגמת נפש סוג הנזק :

נס ציונה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה