|
|
|
|
|
|
ד"וח חניה |
נושא התלונה: |
טורגמן טליה |
שם/כינוי: |
יום שישי 29 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9.06 חניתי בחניון העמק קניתי כרטיס ב6 ש"חעד השעה 12.06
והנחתי את הכרטיס מעל ההגה וסגרתי את הדלת .לאחר כשעה חזרתי ומצאתי את הד"ח על האותו שלי וכתוב שהכרטיס הפוך וכמוון כנס של 100 ש"ח הייתי המומה מהחוסר הגינות של המפקחת אורית לביא .יש לי את הכרטיס ואת ההוכחה שאכן שילמתי חנייה לשעה ודקה וגם יצאתי לפני הזמן של הכרטיס הנקוב .אבקש לבטל את הד"וח במהירות .אם ברצונכם שאשלח בפקס העשה זאת .
תודה מראש
טליה טורגמן טל.0547367336
|
|
|
|
|
|
|
|
כרמיאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
משה לוי מנהל המוקד העכ |
שם ותפקיד: |
בהמשך לשיחתינו הטלפונית וכפי שביקשתי אנא מיסרי את כל החומר לרשות החניה וקבלי את תגובתם , במידה ותשובה זו לא תיראה לך פני אלי אישית ואני אשמח להמשיך ולבדוק כל בקשה שלך.
חג שמח |
תגובה: |
המשך בטיפול בבעיה כפי שנתבקשת ע"י רשות החניה |
פתרון: |
|
|
|