פרטי התלונה

תלונות כרמיאל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דו"ח חנייה - בעיריית כרמיאל לא משיבים לפניות! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי דו"ח חנייה לא מוצדק ,וביקשתי לבטלו ע"י שליחת שני מכתבים לעירת כרמיאל ,רשות החנייה ואי מייל נוסף.
עברו 6 חודשים ולא קיבלתי שום תגובה למעט כפל כנס ואיזשהו טופס נקיטת הליכים.
פשוט זילזול!

שמואל
עוגמת נפש סוג הנזק :

כרמיאל שירות לקוחות

, תגובה:
משה לוי מנהל המוקד העי שם ותפקיד:
בהמשך לשיחה עם הפונה עולה כי רשות החניה חזרה ואליו והנושא מטופל תגובה:
א.מ.ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה