|
|
|
|
|
|
דו"ח חנייה - בעיריית כרמיאל לא משיבים לפניות! |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי דו"ח חנייה לא מוצדק ,וביקשתי לבטלו ע"י שליחת שני מכתבים לעירת כרמיאל ,רשות החנייה ואי מייל נוסף.
עברו 6 חודשים ולא קיבלתי שום תגובה למעט כפל כנס ואיזשהו טופס נקיטת הליכים.
פשוט זילזול!
שמואל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כרמיאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
משה לוי מנהל המוקד העי |
שם ותפקיד: |
בהמשך לשיחה עם הפונה עולה כי רשות החניה חזרה ואליו והנושא מטופל |
תגובה: |
א.מ.ל |
פתרון: |
|
|
|