פרטי התלונה

תלונות כרמיאל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מספר29728 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לטיפול בבעית הדוח שבעקבותיו פניתי אליכם שוחח עימי מר משה לוי מעיריית כרמיאל ואמר כי יתכן והמכתב ששלחתי בקשר לדוח הגיע לגורמים לא מתאימים ועל כן לא ניתנה לי תשובה והוא הפנה אותי לאגף הדוחות בכרמיאל לבחורה בשם פדות ואמר כי היא יכולה לסייע בעניין.
התקשרתי לטלפון שהוא מסר לי במשך יומיים ענה לי תקליט לבסוף השארתי הודעה במענה הקולי עם מספר הפון שלי ואז חזרה אלי בחורה בשם יפה לאחר שיחה קצרה בנידון היא אמרה כי איננה יכולה לסייע לי מכיוון שהעניין בטיפול אצל עו''ד ושאפנה אליו לנסות לפתור את הבעיה.
פניתי ללשכת עו''ד שמטפל בעניין ,הפקידה טענה כי איננה יכולה לסייע בידי בשום מצב למרות שביקשתי אפילו לנסות להוריד את הסכום לקרן והיא טענה כי אינה יכולה לעשות דבר ואם לא אשלם בהקדם אני מסכנת את עצמי בהכפלת הסכום בשנית ובזה הסתיימה השיחה .
אינני יודעת מה לעשות בנידון ןעל כן אני פונה אליכם שוב.
אודה לכם אם תנסו לעזור בעניין.
עלבון סוג הנזק :

כרמיאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה