פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוחות חניה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קבלנו מכתב לפני עיקול על 3 דוחות חניה שלא שולמו. אחד משנת 2002, ושניים משנת 2004. לא קיבלנו בעבר שום מכתב על חוב לעיריה, ולא היה על הרכב שום דוח, תמיד אבל תמיד אנחנו משלמים את הדוחות, אך הפעם הגיעו מים עד נפש, איך אנחנו אמורים לזכור היכן היינו לפני 4 שנים? משום מה יש לנו הרגשה שמי שמשלם את הדוחות, הם שולחים שוב, ואפילו ממציאים דוחות , ואתה לך תוכיח שלא חנית או לא היינו בירושלים. במכתב כנגד ששלחנו להם הם דורשים שאנחנו נוכיח עם מסמכים שלא קיבלנו את הדו"ח, איך בדיוק זה אפשרי?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב את העיריות לשלוח דו"ח , תוך חודש במכתב רשום, פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה