פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח חניה ראשון אחרי שמונה שנים, בשל אי-עדכון כתובת מצד העיריה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קיבלתי מעיריית ירושלים דוח חניה על עבירה שביצעתי לטענתם לפני 8 שנים. זו הפעם הראשונה שאני מקבל דוח על עבירה זו, ולמותר לציין שאינני זוכר כלל על מה מדובר.
בשיחה עם מוקד הגביה בעיריה אמרו לי שכל הדוחות נשלחו לכתובתי הישנה - ממני עברתי כמה חודשים לאחר התאריך בו מיוחסת לי העבירה. למרות שהודעתי למשרד הרישוי על שינוי כתובת בשבוע שבו עברתי, בעיריה מתעקשים שזה לא נכון ושהם מעדכנים כל הזמן כתובות והופיעה להם הכתובת הישנה. כדי "להוכיח את חפותי" דרשו ממני בעיריה להטריח את עצמי לעו"ד או בית-משפט ולחתום על תצהיר (מה שיעלה לי כסף, כמובן) לאישור טענותי הנ"ל, ואז הם יהיו מוכנים לשקול את ביטול קנסות הפיגורים (שהצטברו לפי-5 מסכום הדוח המקורי).
כספי סוג הנזק :
בשל התיישנות העבירה ורשלנות העירייה בעדכון כתובתי פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה