פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר מענה במחלקת הפיקוח על הבניה נושא התלונה:
מני שרון שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מספר ימים אני מנסה לדבר עם מחלקת הפיקוח על הבניה.
ניסיתי דרך המוקד העירוני אך הם הפנו אותי לאגף עצמו
ניסית להגיע למספר מחלקות ואגפים אבל אף אחד לא עונה לי...
חוסר טיפול סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה