פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שיבוץ לגן עירייה שבועיים וחצי לפני תחילת שנת הלימודים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מתגוררים בשכונת הר-חומה ובימים הראשונים לפתיחת ההרשמה רשמנו את הבת שלנו לגן עירייה בגיל טרום-חובה.
אנו נמצאים היום (14.08) שבועיים וחצי לפני תחילת שנת הלימודים ועוד לא קיבלנו את השיבוץ שנקבע, משמע: איננו יודעים היכן בפועל יהיה הגן שלה עד לרגעים אלו.
נוספת לזה העובדה שידוע לכל תושבי השכונה כי יש חוסר במבני ציבור.
באומרינו נואש ניסינו לברר ממקורות לא פורמליים מה המצב, ומשם עולה שכלל לא שובצנו לגן אליו נרשמנו !!
לעניות דעתינו מצב זה אינו מתקבל על הדעת, ומהווה זילזול בתושבים.
חינוכי + ערכי + כספי סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה