פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח חניה נושא התלונה:
בר-אילן חזי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חניתי במקום מסודר בהר הצופים אונברסיטה העברית
ב2 מקרי הדוחות שקבלה אישתי היה מכשיר לתויה חניה מקבל את התשלום ולא יוצאים קבלה להניח על החלון
באותו מעמד התקשרה למוקדן שהמספר מופיע על מכשיר לקניית תוי חניה והיה מענה קולי ששם הושארה הודעה
ב2 המקרים התקשרה למוחרת ואושר שההודעה נקלטה ונבדקת
כך גם רשמה המכתב לרשות החניה שהמכשיר לא עבד והם יכולים לברר זאת
התשובה שקבלנו חנית/ה במקום שהתמורור אוסר חניה
לצערנו הסתבר שהפקח רשם עברה שלא יכולה להיות שם ולא נתנו את הדעת על הנרשם היינו בטוחים שמדובר על איתשלום דמי חניה
שהגיעה רעייתי לבורור אצל נציג תלונות הציבור לא ידע לתת מענה או הכוונה למי לפנות ואיך לפעול גם לא הייתה שום אפשרות או דרך לדבר עם התובע
וחשבנו ללכת בית המשפט
אבל לצערנו מסתבר שרק עו"ד או משפטן ראשי לייצג אותה ולא שום גורם אחר.
אנו מבקשים את עזרתכם דחוףף

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה