פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור בחניה באיזור מגוריי,וקבלת דוחות בעיקבות זה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום רב!
אני פונה אליכם בכאב ובתחושת אי צדק נוראית..
האם בתור תושב שמשלם מיסים 97% מס על קניית רכב, מיסים על דלק, אגרת רכב, ארנונה וכו' האם כל המיסים האלו אינם מזכים אותי בחניה אחת עבור רכבי ליד הבית?! האם אין זה תפקידה של העירייה לתת מענה הוגן לחנייה באיזור מגוריי?!
מדובר בשד' הרצל(בקטע של כיכר דניה),חסרים שם בערך 3 חנייות בעבור דיירי המקום, כך שמי ששב לביתו אחרון הפסיד! כלומר מה שהוא יעשה זה להעמיד את רכבו על המדרכה הרחבה בצורה שאינה מפריעה לא להולכי רגל ולא לכלי הרכב,אבל בבוקר הוא יקבל דוח של 500 ש"ח, בפעם הבאה הוא ילמד לקח והוא יחנה על הכביש באדום-לבן בצורה שמפריעה לתנועת כלי הרכב ויקבל רק 250 שח. אני שואל אתכם בני האדם שאלת הגיון: מה אמור לעשות האזרח הנ"ל שאת רוב משכורתו הוא מעניק לשילטונות והוא לא זוכה לשטח חניה של מטר על שתיים.. אין לו חניה בכל הרחוב, מה הוא אמור לעשות?! האם הוא אמור לשלם כל יום 250 שקל? או שאולי הוא צריך לעמוד ולהפריע חצי שעה על הכביש עד שאולי יצא רכב? או אולי לקום בבוקר מוקדם ולרוץ להספיק את הפקח?

אני דייר דיי חדש שגר בשכירות במקום, ופניתי אל וועד הבית ושאלתי מה עושים? הוא אמר לי שפנו כבר אל העירייה אבל לא עושים כלום בנידון.

זה היה המצב עד החודש האחרון, אבל בחודש האחרון מחקו לנו עוד בערך 5 חנייות עקב עבודות בכביש.

מה שאני מבקש זה להכשיר עוד 3-4 חנייות והמצב יסתדר, ניתן לעשות זאת אם יורדו העצים או אם ישנות את תוואי החנייות לחנייות אלכסוניות במקום חניות לאורך הכביש ניתן אפילו לוותר על החנייות בצד שמאל בכדי להרחיב את הכביש וכך יוכלו להרחיב את החנייה בצד ימין לחנייות לרוחב במקום לאורך מה שיפתור לחלוטין את בעיית החנייה.
כספי, בזבוז זמן והמון עוגמת נפש סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה