פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לזכויות חייל בודד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך 11.07.04 ועד ל02.01.07 שירתתי בשירות קרבי כחייל בודד.
מאחר והינני חייל בודד, התברר לי כי איני חייב בתשלום ארנונה על התקופה בה שירתתי כחייל סדיר.
בעקבות המלחמה האחרונה, ועקב שירותי הצבאי, לא הזדמן לי להמציא את האישורים המתאימים לעיריית ירושלים בדבר היותי חייל, ולכן פקידי העירייה חייבו אותי בתשלום ארנונה מלא בשלושת החודשים האחרונים לשנת 2006. לפני ימים מספר השתחררתי משירותי הסדיר, וניגשתי למשרדי העירייה להסדיר את נושא הארנונה אותה, כביכול, הייתי חייב לשלם. להפתעתי הרבה, נתקלתי בחומה של סירוב וחוסר אמפתיה מצד פקידי המשרד בטענה ש"נסגרו החשבונות" בנושא ההקלות בתשלומי הארנונה ולכן גם לא היו מוכנים לקבל את האישורים המתאימים שהיו בידי.
ארצה להדגיש כי הינני עולה חדש מצרפת, וכי עד לא מזמן, שירתתי כחייל בשירות קרבי מלא, ולכן לא עלה בידי להסדיר את נושא תשלומי הארנונה בזמן. לסיכום, ניגשתי למשרדי העירייה עם המסמכים אותם הייתי צריך להציג לשם קבלת הטבה בתשלומי הארנונה, אך פקידי העירייה דחו אותי בטענות שונות ומשונות, ואמרו כי יהיה עלי לשלם את התשלומים המדוברים בכל זאת.
כספי סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה