פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אשפה בגן סאקר נושא התלונה:
טל אייל שם/כינוי:
‏שבת ‏14 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מדי שבת אני מטייל / עוסק בפעילות גופנית בגן סאקר ומדי שבת מפוזרות כמויות של אשפה ברחבי הגן. עירית ירושלים שמעסיקה עובדי תברואה בשבת לא מפקחת על ביצועי העובדים וייתכן שאפילו לא דואגת לניקיון הגן. מדובר על ריאה ירוקה בלב העיר המשרתת ציבור רחב של תושבי העיר וגם תיירים. בושה שכך נראה גן סאקר מדי שבת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה