פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פחי אשפה גדולים(צפרדעים)מושארים פתןחים על ידי העובדים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו גרים ברח' יוסף קארו בי-ם מידי בוקר משאית אשפה מרוקנת את ה"צפרדעים" ומשאירה באופן מכוון את הפתח הרחב המיועד לשפיכת האשפה למשאית(שאמור להסגר), פתוח. כשוחחתי עם פועלי הנקיון אמרו לי שזו הוראה להשאיר פתוח. תושבי המקום זורקים שקיות אשפה לעבר הפתח וסותמים אותו תוך כמה שעות, המצב שנוצר הוא שרוב הפח בפנים נותר ריק והאשפה מתחילה להיערם ולהגיע לרצפה, בהמשך נישאת ברוח ומלכלכת את כל השכונה והסימטאות הסמוכות לרחובות.
כמו כן שימו לב שבאיזורים כמו גאולה אין פח רחוב אחד לאורך מאות מטרים, ואחר כך אומרים שהחרדים מלכלכים
לכלוך ותברואה ירודה סוג הנזק :
לסגור את הפחים כהוראה מיושמת, ולהציב פחי רחוב קטנים באזורים הומים. פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה