פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קן צרעות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי ליד הבית, בשטח ציבורי, ברחוב ניסים בכר 23 בירושלים קן צרעות.
הצרעות מעופפות בסביבה ומפחיד לצאת ולהכנס או להסתובב בסמוך.
התקשרתי למוקד עיריית ירושלים כבר ביום רביעי (6 לאוגוסט) בערב לדווח על הקן, הסברתי שמפחיד להסתובב לידו, והם אמרו שיטפלו בעניין.
למחרת הם לא הגיעו, התקשרתי שוב למוקד 106 והם אמרו שהם מגיעים תוך ארבעים ושמונה שעות. ביום שישי הם לא הגיעו ושוב התקשרתי. הם אמרו שיגיעו עד יום ראשון
ביום ראשון שוב התקשרתי והם אמרו שהם לא מגיעים כי זה תשעה באב ויגיעו למחרת, כלומר היום. יום שני.
ביום שני בשמונה וחצי התקשרתי שוב, דיברתי גם עם התברואה. בהתחלה הוא אמר שזה לא רשום, אחר כך הוא טען שהוא ניסה להתקשר אלי ולא השיג אותי,
אמרתי לו: לא היתה לי שום שיחה נכנסת שלא עניתי אליה, והוא אמר: טוב אנחנו נגיע.
בחצות היום הם עדין לא הגיעו, התקשרתי שוב,
ושכן נוסף שגם הוא סובל מהפגע התקשר, והם אמרו שיבואו רק מחר.
התקשרתי עוד שתי פעמים למוקד וניסיתי לדבר עם האחראי, פעם אחת נתנו לי מספר טלפון של מנהל התברואה שלא ענה לי. ואז התקשרתי שוב ואמרתי שזו לא שיטה לתת טלפונים שאיש לא עונה בהם.
נתנו לי טלפון נוסף של האחראי על המוקד או משהו כזה. התקשרתי והגברת שענתה העבירה אותי למנהל מחלקת התברואה שטען: ניסיתי להתקשר אליך כל שבוע שעבר. אמרתי לו: אולי התקשרת למישהו אחר, אני מוכנה להוציא את פירוט השיחות הנכנסות שלי ולהראות לך שלא היתה כל שיחה נכנסת כזאת. הוא המשיך לטעון שהוא בעצמו אישית ניסה להשיג אותי, ולכן הם לא באו.
אמרתי: אבל לא היתה לי שום שיחה נכנסת מכם, ואני לעומת זאת מתקשרת כל יום, כמה פעמים ביום וכל יום אתם אומרים שתבואו מחר!
הוא אומר: נבוא מחר!
בזאת הסתיימה השיחה.
נתקלתי ביחס מחפיר. הקן עדין כאן.
שיגיעו מיד למגר את הקן פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה