פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור יציאת האוטובוס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אוטובוס מס' 961 שאמור לצאת מת.מרכזית בי-ם בשעה 16:45, כמעט כל יום מאחר. ביום הספציפי הנקוב האוטובוס יצא בשעה 17.15! אם הבעיה הייתה חד פעמית לא הייתי כותבת אך הבעיה חוזרת לעיתים יותר מדיי קרובות וזה כבר בלתי נסבל. כשמדברים עם הסדרנים של קו הם אומרים כי האוטובוס בא מנסיעה אחרת ואין מה לעשות!! גם כך צמצמו את מס' האוטובוסים לכיוון ויש 1 פעם בשעתיים אז לפחות שיצא בזמן. תודה מירי משה
עצבים מיותרים בסוף יום סוג הנזק :
שהאוטובוס יצא בזמן!!!! פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה