פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן דוחות חנייה מתחת לבייתי ברח' בן למברט 9 נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כיכר ספרא 3 כתובת:
תיאור הבעיה:
מאז שעברתי לגור בדירה ברח' זה הפכו ימי למרורים עקב נתינת דוחות באופן קבוע
למכונית שלי, למרות שהחנתי במתחם הבית שלי ואף שהיה תו חנייה אזורי בתוקף
מ 02\10\22 ועד 04\9\12,
למרות שהתכתבתי למכביר מול הערייה נתקלתי במערכת אטומה לא עיניינית המצחיק הוא שכל אחד שיבחן את מסמכי לבטח יגיד "מה העירייה השתגעה?"
איני מצליח להבין אותם וכאן אני מבקש כי אתם תכנסו לנעלי ותעזרו לי מולם
אני בטוח בצידקתי ואני אף יכול להוכיח זאת הכל מתועד ומתוייק צריך רק משהוא
שיבחן את הדברים לעומק נעשה לי כאן עוול נוראי, אני ממש חסר אונים
ביזבוז זמן ונזק כספי מצטבר סוג הנזק :
אני מבקש כי כל הדוחות שניתנו לי בגין חנייה מתחת לב פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה