פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות, זלזול ובזבוז זמן של האזרח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ככר ספרא, 1 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28 לנובמבר התקבל במעוני מכתב רשום ממחלקת הבנייה של עיריית ירושלים ובו נאמר כי שכניי הגישו תכנית בנייה (מספר 91/0854.2) לאישור ויש ביכולתי להגיש התנגדות עד (ואני מצוטט) 14" יום מתאריך משלוח מכתב זה". על המכתב חתום (!!) בוחן תכניות רישוי עוזרי דרור. בבדיקה מהירה של תאריך המשלוח ותאריך ההגעה הבנתי שאני כבר ביום אחד מעבר לזמן שהוקצה ולכן הזדרזדי ל"התארגן, כדי להספיק להציץ בתכניות ולהיוועץ עם בעלי מקצוע כדי להגיש את ההתנגדות למחרת היום. מכיוון שמחלקת אישורי בנייה פתוחה לקבלת קהל להגשת התנגדויות בימים א,ג,ה, בין השעות 12 ל-14, ניצלתי את ההזדמנות וניגשתי לעיריה (לאחר שהתקשרתי לוודא מהם הזמנים העומדים לרשותי ונאמר לי להגיע כמה שיותר מהר).
המתנתי למזכירה רוחמה כמה שהיה צריך וכאשר ישבתי מולה והראיתי לה את הבעייה עם התאריכים היא הסבירה לי "מדובר על 14 יום מהרגע שהמכתב יוצא ממשרד הדואר של העיריה ולא התאריך הנקוב במכתבץ כאשר הראיתי לה את המכתב היא טענה שזה "לא משנה"... ביקשתי לשוחח עם המנהלת (לפי המלצת אדריכלית בניין העיר של אותה העיריה) אולם הפקידה העבירה אותי למר דרור עוזרי - שחתם על המכתב. להלן דבריו:
1. "מדובר בתכנית שכלל לא הסתכלתי עליה ולא נפתחה עדיין ולכן אין לי מה לומר עליה" - אם כן למה לציין במכתב להגיש התנגדות תוך 14 יום ולציין כי קיימת קבלת קהל לשם זה בשעות בהן הייתי שם?
2. "לא אני רשמתי את המכתב ולכן תפנה לגביו ולגבי מה שרשום בו חזרה לפקידה" - אבל.. הוא זה שחתום על המכתב...
3. כאשר אמרתי לו ששוחחתי ם אדריכלית בעירייה ואף אמרתי את שמה הוא טען "אני לא מכיר אותה ואני לא יודע אם היא מבינה"..
4. לגבי פרטים בתכנית שהערתי עליהם הוא אמר: "אתה אדריכל? אם אתה לא מבין אז אל תעלה שאלות".. מכיון שגם ה"בוחן תכניות" אינו אדריכל מה היתה מטרת השאלה שלו? לסגור לי את הפה אולי?
5.בשלב מסויים הוא טען: "אני נמצא כאן מעבר לשעות העבודה אותן אני אמור להיות כדי לשבת איתך".. מעניין שהיו אלו שעות קבלת קהל של מחלקתו ונותרה עדיין שעה שלמה עד לתומן
6. לגבי פרטים מוזרים בתכניות בוחן התכנית אמר: " ישנם סימונים בצבעים ומה שלא מסומן לא ייבנה" - ניגשתי לאדריכלית איתה התייעצתי וכאשר אמרתי לה את תשובתו הנ"ל היא טענה כי "לא ידוע לה בשנות עבודתה בעיריה כלל שכזה". אם כן, נשלחו אלי תכניות לעיון (לאחר שבוחני תכניות היו אמורים לעבור עליהן) כאשר למעשה הן מלאות בפרטים לא נכונים וחסרים, חסרי דיוק והגיון אבל אני אמרו להבין שתכנית שכזו (שפוגעת נכס שבבעלותי) היא מבולבלת ולא מושלמת??
7. לבסוף הוא שלח אותי בחזרה לפקידה הראשונה (שוב להמתין בתור) כדי להגיש אצלה את ההתנגדות.

נראה לי שמר עוזרי לא אהב את טענותי ודרישותי להסברים אולם מתוקף תפקידו לתת את התשובות לכל שואל בנושא עליו הוא אמור להיות אחראי, את תפקיד זה הוא ניהל בהתנשאות וללא תשובות מספקות כפי שאמורים להיות בעניינים בירוקרטיים שכאלו.
עגמת נפש סוג הנזק :
רצוי להדריך את מר עוזרי כיצד לשוחח עם קהל ולשכתב א פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה