פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדל בחניון קרתא נושא התלונה:
אבן חן הדס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בקרנו אמי – נכה עם כסא גלגלים ואני, בקניון ממילא, בשד' אלרוב, בירושלים. לשם כך ביקשנו להחנות מכוניתנו בחניון קרתא הצמוד לקניון. בכניסה לחניון ביקשנו לוודא כי אכן קיימת חניית נכים וכי ישנה מעלית ונענו על ידי הגובה בחיוב.
לאחר החניה, גילינו כי המעליות אינם בשימוש. נאלצתי לסחוב את אמי בכסא גלגלים בכל רחבי החניון בחיפוש מעלית תקינה . מתוך חוסר ברירה נאלצנו לרדת לכיוון היציאה במסלול של רכבים !! תוך סיכון חיינו.
כשהגענו ליציאה השומר הפנה אותנו למעלית נוספת של אוטובוסים שאמורה להיות פעילה, אך זו הייתה בקומה חשוכה שאפילו את המדרגה הנמוכה למדרכה לא נראתה אלא רק ע"י מישוש עם הרגלים.
שסיימנו לבלות וירדנו בחזרה לחניון החשוך קבלנו שוק משהוא דאג לסגור את היציאה ב2 שערים מברזל. אזרחים טובים עזרו לי לסחוב את אמי ולהעביר את כסא גלגלים מתחת לשער הברזל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון העוות הבלתי הגיוני ובלתי אנושי של המעליות שיהיו פעילות או להודיע מראש לכל הרוצים לחנות שהמעליות אינן תקינות. פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה