פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלפים בכניסה לירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע אנשים עומדים יום יום בפקק ארוך בכניסה וביציאה מהעיר כאשר ניתן לבנות מחלף/מנהרה באיזור (בנוסף) בו בונים את גשר המיתר החדש?
נהגים רבים נוסעים לתוך העיר ועומדים בפקק מכיוון שהרמזור עוצר אותם ונותן לנהגים מכיוון אחר לפנות לכיוון היציאה מהעיר. אין סיבה שאלו יעכבו את אלו, הם נוסעים לכיוונים שונים וניתן לבנות מנהרה (כמו שעשו ועושים בתל-אביב) ולשחרר את הנהגים הנכנסים מהרמזור.
בנוסף ישנם נהגים שמעוניינים להמשיך בתוך העיר לכיוון סנטר 1 ושכונות אחרות וגם אותם ניתן לפתור מהפקק שביציאה מהעיר - הם בסה"כ חולקים רמזור ומיד לאחריו פונים לכבישים אחרים - גשר יפתור את הבעיה עבורם.
ברגע שנכנסים לעיר הפקקים משתחררים (חלקית) כך שהעיכוב העיקרי הוא בהמתנה לרמזור.
בנוסף פתרון דומה אפשרי גם בגינות סחרוב שם הבעיה דומה.
בזבוז כסף סוג הנזק :
בניית מנהרה / גשר פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה