פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסק דין לתשלום קנס בגין חצר מלוכלכת שאינה בבעלותי נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אמי גרה בבניין במרכז ירושלים ברחוב הלל 11.
הבניין שייך לאיש הון מחו"ל אשר מכר לה אותו ובחוזה ציין במפורש כי החצר והגג כמו גם חדר המדרגות וכל חלק אחר בבניין שייכים לו.
החצר של הבניין מוזנחת מאוד. לפני מספר חודשים בא פקח ונתן לאימי זמון לבית משפט מאחר והחצר מלוכלכלת ומוזנחת .
אימי אישה בת 75 שכחה מהעניין ולא טיפלה בו.
לאחר מספר שבועות אימי קיבלה קנס לתשלום על סך 430 ש"ח או לחילופין מספר ימים בבית סוהר.
נגשתי עם אימי לבית המשפט והגשנו ערעור לבית הדין לעניינים מקומיים. ציינו בכתב וגם צרפנו את חוזה רכישת הדירה בו מצויין במפורש כי החצר אינה שייכת לה ואין לה כל זכות או בעלות עליה. יתרה מכך היא גרה בקומה שניה ואין לה כל נגיעה לחצר הנעולה על בריח ואין לה כל יכולת להכנס.
לאחר מספר שבועות ביום 16.1.06 קיבלנו תשובה מנומקת כי לא הצלחנו להוכיח מעבר לכל ספק שאין לנו נגיעה בחצר וכי אנו חייבים לשלם עד 6.2.06 את הקנס בסך 430 ש"ח .
מה אתם מציעים לעשות כדי להפטר מהנטל הדרקוני הזה.
ת.פ. 3573/2005 מספר התיק בעירייה 1931326670.0 מיום 16.1.06 בהתאם להחלטת השופט גד ארנברג
עגמת נפש ובזבוז זמן לריק סוג הנזק :
לבטל את התלונה לאלתר פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה