פרטי התלונה

תלונות קריית ביאליק

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת התראה מוקדמת מספיק על סגירת מים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/01/08 בשעה 8:30 קיבלתי הודאה בדלת שבעוד חצי שעה יסגרו לכולם את המים לכמה שעות לצורך עבודות,אני שאלתי שוב האם יש עוד חצי שעה עד הניתוק כי הייתי צריך עוד להתקלח ולהכין אוכל ושתיה לארוחת בקר,קבלתי תשובה חיובית.מיד נכנסתי להתקלח אבל לצערי הרב המים נותקו בערך אחרי 5 דקות מרגע קבלת ההודאה ואני נתקעתי במקלחת בלי יכולת לשטוף את עצמי.בנוסף גם איחרתי ללימודים וגם נאלצתי לנסוע בלי שתיה ואוכל מאחר ולא הספקתי למלאות מים רזרביים.האם לא ראוי לתת התראה קצת יותר מוקדמת על ניתוק מים לכמה שעות?
עוגמת נפש,עלבון,בזבוז זמן,נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריית ביאליק שירות לקוחות

, תגובה:
שמחה בר, דובר העירייה שם ותפקיד:
פנייתכם נבדקה ע"י מהנדס המים של העירייה, ולהלן תשובתו:
ניתוק המים נעשה ע"י קבלן פרטי לצורך חיבור בניין חדש.
תגובה:
העירייה פנתה לקבלן וביקשה כי בעתיד יבצע את הפעולה דרכה על מנת שזו תדאג להודיע לתושבים באופן מסודר לפני ביצוע ניתוק המים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה