פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום תוצאות המכירה למרות שהצעתי זכתה והוכרזה ככזאת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי הצעה במכירה פומבית (אוטומטית שמספרה 2707360 שהתבצעה ב- 12.10.05) וזכיתי במכרז כלומר קיבלתי הודעה על זכייתי והעברת הודעה למשווק (באמצעות האתר) ובעמוד האישי מופיע תהליך המכירה בדקות האחרונות במכירה הפומבית עד לזכייתי.
לאחר כשבוע מבלי שאקבל כל הודעה ראיתי בעמוד האישי כי המכירה בה זכיתי בוטלה.
בברור שערכתי עם מחלקת השירות של האתר נאמר לי כי האתר החליט לבטל את המכירות שאמורות להיות ביום כיפור ולכן המכירה בוטלה.
בשיחה עם אנשי השירות נאמר לי כי ההחלטה הייתה לפני יום כיפור.
עובדתית (ועל כך יש לי צילומי דפים מהאתר) , האתר איפשר את המכירות גם לאחר קבלת ההחלטה,הוא לא שלח הודעות על ביטול המכירות, לא למשתתפים במכרזים ולא בהודעה בדפי ההצעות למכירה, האתר המשיך את כל תהליך המכרז עד להכרזת זוכה אשר נשאר בסטטוס זה במשך שבוע. אומנם בתקנון האתר יש לאתר אפשרות לבטל מכרזים אבל מדובר במצבי חירום כמו מלחמה וטרור או מסיבות טכניות כאשר הציוד באתר מתקלקל. לא ראיתי שיש התייחסות למצב שבו מחליטה החברה המפעילה את האתר לבטל מכירה מצד אחד באופן חד צדדי ומצד שני לא מתייחסת להחלטה וממשיכה בתהליך המכירה כאילו אין החלטה וללא שתציין את דבר ההחלטה באתר או תשלח הודעות למשתתפים במכרזים הנוגעים להחלטה.
יתכן שהחברה תטען כי את ההחלטה היא קיבלה לאחר יום כיפור למרות הדברים שנאמרו לי בשיחה (היא אינה מוכנה להתייחס לפעולותיה במכירה זאת) . ברצוני לדעת האם יש מה לעשות כדי לממש את זכייתי במכירה שבוטלה והאם יש משמעות למתי התקבלה ההחלטה בחברה שבכל מקרה לא שיגרה הודעות למשתתפים במכרזים.
האם יש מחויבות כלשהי למכירות כאלה של החברות המפעילות את אתרי המכירות כלפי המשתתפים והזוכים או שהן יכול לעשות ככל העולה על דעתם.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיים את המכירה בהתאם לתוצאות הזכיה פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
האתר נטאקשן הוחשך במהלך יום הכיפורים.
לכלל הלקוחות שהשתתפו נשלחה הודעו שהמכירות הפעילות בזמן יום כיפור מבוטלות ולא יכנסו לתוקף.
תגובה:
המכירה בוטלה בטרם סגירתה ולא נגרם נזק לאיש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה