|
|
|
|
|
|
סופק לי מוצר לא תקין והוחלף באחר שלא ביקשתי. |
נושא התלונה: |
יום שני 22 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כבר הרבה זמן אני מבקש מהס]פק פירלס לבצע ביטול עיסקה.
הם היו שאננים ורק אחרי המון זמן החליפו לי - אני לא מרוצה ומבקש לבטל עיסקה בהקדם ללא עלות כי רכשתי אחד ובגלל חוסק תקינות שלו החליפו לי לדגם של חברה אחרת. לא מה שאני שילמתי עליו.
גם המתנה של מעל לחודש וחצי גם שירות גרוע . האם זה השירות שנענע שופס רוצה לתת ?
בושה !
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי +ביטול עיסקה ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נענע שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|