פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד עסקה מפאת אי עמידה בתנאי הרכישה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
nrg shops סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי למכרז האתר NRG והגשתי הצעה למדיח כלים כאשר בבירור סמנתי את התוספות שאני רוצה ואז העביר אותי לדף של הצעת מחיר ונתתי עיי סוכן חכם עד אזה מחיר אני מעוניין לשלם וקבלתי לאחר מכן אישור האומר את זמני ההספקה של המצר-להפתעתי קבלתי מייל שאומר שזכיתי אבל ללא התוספות שבחרתי וללא הצבע אז התקשרתי לשרות לקוחות של האתר ושם נאמר לי שהצבע שבחרתי לא יסופק בטרם 30 יום אמרתי שזה לא מה שכתוב בדף המוצר ונעניתי שהיבדקו שוב ויחזרו אליי בנתיים פניתי באימייל לאתר והסברתי את הבעייה ואז קבלתי מייל שהעסקה בוטלה ואני אחוייב על 100 שקל פניתי שוב לאתר והנה אני עכשיו מקבל תשובה משרות לקוחות של נענע שופס ולא של אנרגי האומר שעליי לפנות לספק ליוונט ולא אליהם החזרתי מייל ואמרתי שאני הבעתי את ההשגות שלי לאינרגי ושהם יכולים לפנות לספק ולהסביר לו את הבעייה-פניתי במקביל לחברת האשראי שלי ובקשתי לא לכבד את החיוב של ה100 שקל ומאז ועד היום לא קרה כלום אף אחד לא מתייחס לעניין ולא מוכן לתת לי תשובה ברורה למה אני צריך לשלם 100 שקל אם לא עומדים בתנאי הרכישה כפי שהיא נקבעה מראש על ידי פעם אחת נתתי מחיר כולל התוספת נירוסטה ובפעם השניי כתוב 3 ימים הספקה ולבסוף זה 30 -אודה לכם באם מישהו יכול לעזור לי בעניין שאני בטוח לא אשם בו
כספי סוג הנזק :
לפצות אותי על עוגמת הנפש ולבטל את החיוב ללא ערכאות משפטיות פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה