פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילה בין הכסאות - התנערות חברת נטאקשן למחדליה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוקטובר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודשיים השתתפתי במכרז באינטרנט של חברת NETACTION . עם זכייתי במוצר נפתח מסך נוסף שהציע מכירת מוצרים נוספים "בהנחה ניכרת". אחד המוצרים שהוצעו היה שני גלילים ל-AX . בתיאור הגלילים נאמר שהגלילים מתאימים למספר סוגי FAX ביניהם FAX מסוג 332. מכיון שיש לי FAX מהסוג הנ"ל הזמנתי. מיד בסכום 119 שקל. כעבור כשבוע הגיעו הגלילים בדואר. פתחתי את הגליל הראשון וגיליתי, לדאבוני, שהוא רחב מידי. נדהמתי, הרי במודעה היה כתוב שהוא מתאים למכונת ה-FAX שלי (332) . חשבתי שמדובר בטעות ופתחתי את השני – גם הוא היה רחב מידי ולא התאים .

פניתי לחברת NETACTION והם אמרו לי "...נפנה בפקס לחברת "DMO” ספקית הגלילים ונבקש שיטפלו בבעיה .." . לאחר כשבוע התקשר נציג DMO ובישר נחרצות : "..הגלילים שרכשתי אינם מתאימים למכונת ה-FAX שלך (332) .." . אמרתי לו "..אבל במודעה הי כתוב שכן..". נציג DMO טען - "..לא אני אחראי לתוכן המודעה...". לשאלה מה עושים שאל נציג DMO אם פתחתי את הקופסה ואת כיסויי הגלילים , עניתי לו : "..בודאי וכי איך אפשר לבדוק אם הגלילים .." . ואז נציג DMO אמר לי נחרצות - שמכיוון שכבר פתחתי את האריזה, אין יותר מה לעשות עם הגלילים – אי אפשר למכור אותם, לשווק אותם או לעשות בהם איזה שימוש יעיל . ולכן אי אפשר להחזירם או להחליפם . לשאלתי מה עושים עם הגלילים שפתחתי והאם יש טעם לשמור אותם ענה קצרות – אין מה לעשות עם הגלילים .

פניתי שוב לחברת NETACTION שאצלה רכשתי את הגלילים והפקידות שענו לי הבינו ללבי ואישרו שאני לא אשם בכל המהלך ושהמודעה לא היתה מדויקת. לאחר שעברתי 6 פקידות ועברו 3 שבועות שהגלילים שכנו אצלי כאבן שאין לה הופכין, ומכיוון שנציג חברת DMO הבהיר לי נחרצות ששום תועלת לא תצמח מהגלילים הפתוחים, השלכתי את הגלילים לפח אשפה .
כעבור שבוע קיבלתי הודעה בדואר האלקטרוני מחברת NETACTION בה נאמר שאזוכה בחשבון הישראכרט הקרוב בסכום העסקה פחות 5%. התקשרתי לחברת NETACTION לברר מדוע אני צריך לשאת ב-5% על לא עוול בכפי ואז נאמר לי טלפונית שאקבל את הסכום מקוזז ב-5% רק לאחר שאחזיר את הגלילים לחברת DMO !!!. טענתי שנציג חברת DMO הבהיר שלא יקבל את הגלילים הפתוחים בשום פנים ושהגלילים נזרקו לאשפה. על כך ענתה נציגת חברת NETACTION (רונה/כרמית) אם כך לא תזוכה בכלל .

א- ברצוני להבהיר - את העסקה עשיתי עם חברת NETACTION ולא אכפת לי מה היחסים בינה לבין חברת DMO. מבחינתי חברת NETACTION נושאת ב"אחריות שילוחית" על העסקה . היא אחראית על הפרסום באינטרנט והיא צריכה לשאת בתוצאות המחדל .

ב- זרקתי את הגלילים רק כאשר נציג DMO הבהיר לי שהם חסרי ערך .

ג- על פי מהלך העניינים - חברת NETACTION, צריכה, לא לברוח
מאחריות ולזכותני במלוא סכום העסקה – 119 שקלים .

בברכה
צדוק עוז
כספי 119 שקל סוג הנזק :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
האתר נטאקשן ניהל מכירה והלקוח רכש מוצר מהספק ישירות.

תגובה:
הלקוח זרק את המוצר ועל כן הנהלת האתר אינה יכולה לכפות על הספק לזכות בגין המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה