פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אכפתיות בכל הנוגע למוצר תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשנה, רכשתי DVD דרך חברת נטאקשן.
המכשיר הגיע לידי כשהוא מקולקל. מיד הרמתי טלפון לשירות הלקוחות של החברה, ששם נאמר לי שנציג יפנה אלי בימים הקרובים. כמובן שזה לא קרה.
המתנתי עוד מספר ימים, והתקשרתי שוב. ושוב - נציג נוסף ענה לי והסביר לי
שהם מטפלים בספק ה"בעייתי" שלהם, ושנציג אחר יאלץ לחזור אלי בעוד מספר ימים.
בצורה זו הם משכו אותי שוב ושוב, לאורך חודשים רבים - ובינתיים, המוצר שלי פגום.
לאחר שאמרתי להם שרק יתנו לי את הטלפון של הספק ושאני אצור איתו קשר בעצמי, הפסקתי ליצור קשר ישיר איתם, ויצרתי קשר טלפוני ישירות עם הספק. כמובן, שהספק אמר שהוא מעולם לא שמע על הבעיה הזאת ועל הפנייה שלי, ושהפאשלה היא של נטאקשן. בכל מקרה, הגעתי עם המכשיר למעבדה של הספק - ששם הובטח לי שיתקנו את המכשיר ויחזירו לי אותו כעבור שבוע. כעבור שבועיים, קיבלתי טלפון מהספק שהמכשיר תקין. נסעתי לשם, לקחתי את המכשיר, וכשהגעתי הביתה התברר לי שכמובן - המכשיר לא תקין, ונראה אפילו שלא הוצא מהאריזה.
חיכיתי עד עכשיו, שנה אחרי. כמובן שתעודת האחריות כבר לא תקפה,
וכמובן שאין שום סיבה שבעולם שמישהו מהגופים הנ"ל יפצה אותי.

דרך אגב, מדובר במכשיר DVD DIVX של חברת פרוסאונד, היחיד עם המסך נגיעה הכחול.

יש לציין, שחברת נטאקשן גרמה לי לעוגמת נפש. בתור לקוח מאוד קבוע של החברה, אני רק יכול להגיד שאין שום סיכוי בעולם שהם יראו את הכסף שלי פעם נוספת.
אני דורש חד משמעית, לקבל מכשיר חדש ותקין. (לא נעשה פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
הלקוח הנ"ל לא אותר תגובה:
הלקוח הנ"ל לא אותר והטלפון לא תקין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה