פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה באינטרנט שהפסדתי את כספי בה נושא התלונה:
נדב רואי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 02/09/05 השתתפתי במכרז פומבי של נטאקשן עבור מוצר מדפסת HP 1315
הצעתי עמדה על 348 שח כאשר זכיתי בה . הספקת המוצר תוך 21 ימי עבודה .
חלקתי את התשלום ל 4 תשלומים שווים לפי האשפרות שניתנה בהשתתפות המבצע
ולבנתיים בזמן ההספקה (21 ימים) ירד גם התשלום הראשון עבור העסקה .
לאחר כחודש שלא קיבלתי המוצר התקשרתי לשירות של האתר המסופק ע"י נטויזין
ונאמר לי כי הספק פשט רגל וכי יחזרו אלי כי בימים אלה עובדים על פתרון לכל הלקוחות שהפסידו בעסקאות של אותו ספק . לבנתיים עד שחזר אלי אחראי
ירד כבר התשלום השני , נאמר לי כי עדיין עובדים על פתרון וכי אבטל את התשלומים עבור העיסקה שנשארו מול חברת האשראי והאלה מיודעים על כך . התקשרתי לחברת האשראי והודעתי להם לבטל השאר התשלומים עבור אותה עסקה והם רצו אישור של חברת נטוויזין ואמרו כי הם יצרו קשר עם החברה .לאחר כמה ימים חזר אלי עוד פעם אחראי מטעם החברה והציע לי זיכויי בתלושים ושאני יחתום על טופס של ויתור תביע הנגד החברה בהמשך ואישור להצעה . וכך המשיך גם התשלום השלישי לרדת ולבסוף נאמר לי גם ע"י החברה כי אני מקבל זיכויי עבור שני תשלומים שירדו ולא כל הזיכויי , בשלב זה כבר עייפתי מכל העסקה הזו הסברתי לאותה אחראית כי זה לא בסדר כי חברה כל כך גדולה יכולה לזכות אותי אם היא רוצה ומגיע לי הזיוכיי הסברתי לה כי גם ככה המצב הכלכלי שלי לא טוב וקשה לי לאבד את הכסף הזה ועכשיו לרכוש מדפסת חדשה סה"כ רציתי מדפסת לאישתי שלומדת וצריכה להדפיס העבודות שלה (שלמעשה עד היום לא רכשתי מדפסת). נענתי בקשיחות עורף מצד החברה וחוסר הבנה. סה"כ עשיתי עיסקה שהחברה לא טרחה להודיע לי שהספק פשט את הרגל רק אחרי שאני התקשרתי לברר למוצר מתי יגיע
ואך זה שחברה פושטת רגל תוך 21 ימי עבודה. אני רוצה את כספי בחזרה כבר לא משנה לי באיזה צורה אם זה בכסף או תלושים אם כבר הסכימו לזכות אותי עבור שני תשלומים החברה לא תפסיד עוד בשביל 174 שח עבור שני התשלומים הנוספים . אודה על התיחסותכם . רואי
ועוגמת נפש סוג הנזק :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה