פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות והטעיית הלקוח ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
השרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם מקניה באינטרנט:
ביצעתי קניה של רדיו דיסק בנענע שופס, זמן אספקה שהובטח 7 ימים. לאחר 3 שבועות סופק המוצר הלא נכון. נענע שופס טענה שזה אותו מוצר, שבכלל קניתי רדיו דיגיטלי וסיפקו אנלוגי, דגם ישן. לאחר אינספור שיחות ומרדף אחרי הספק ובאיחור של עוד שבועיים סופק לי המוצר וכפיצוי נתנו לי טרנזיסטור, שאפילו סבא שלי היה מתביש להשתמש בו. פשוט בושה של שירות ולקיחת אחריות.
נענע שופס באמצעות חברת יישפאר מרמה את הצרכן ומנסה להיפטר מסחורה ישנה ופגומה בתקווה שהצרכן לא יתלונן, כי אין לו כוח להתעסק עם זה, והצרכן התמים לא באמת מבדיל בין רדיו אנלוגי לדיגיטלי. פשוט בושה.
גלעד.

054-7885520


בזבוז זמן. סוג הנזק :
התנצלות, לקיחת אחריות ומתן פיצוי הולם על הזמן המבו פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה