פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספת נוער נושא התלונה:
ארליך אטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ספה והיא מהרגע הראשון חורקת בצורה בלתי אפשרית, פניתי לספק והפקידה אמרה לי שהטכנאי יבוא ביום רביעי משעה 8:00עד 14:00 הוא כמובן לא בא. התקשרתי שוב לספק ודיברתי שוב עם פקידה היא אמרה שהיא לא יודעת על מה מדובר ואמרה שתשלח שוב את הטכנאי היא אמרה מתי והוא שוב לא בא. כשדיברתי עם טכנאי הוא אמר שלא העבירו אליו את הפניה והוא לא שמע כלום, הסיפור הזה נמשך כבר יותר מחצי שנה, אני רודפת אחרי הטכנאי והוא לא בא. אתמול היה אמור להגיעה עד שעה 14:00 והוא רק התקשר בשעה 15:30 שאל אם אני בבית, אני לא בבית - עובדת. אני לא יכולה לשבת בבית וחקות התי יגיע הטכהאי, הוא כל הזמן משקר אומא שיבוא והוא לא בא. אני מבקשת להחזיר את הספה , לא רוצה יותר להתעסק איתם, אני לא מאמינה להם כבר.
תודה רבה
אטל ארליך
עוגמת נפש סוג הנזק :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה