פרטי התלונה

תלונות Lauferav

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות לאיתור כבודה לא נענות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני טס עם אישתו ובנו בן השנה בחברת אדריאנה ללובליאנה ב 3 לספטמבר השנה. שתי המזודות שלהם לא הגיעו עם הטיסה ובתוכם כל הציוד האוכל והתרופות של התינוק. חברת לאופר מטפלת באיתור הכבודה. אני מתקשר אליהם והתשובה האוטומתית היא תשאיר פרטים ונחזור אליך. אין מענה אנושי שיקח את הפרטים מימני!
זו צורת שירות שמתאימה למאה ה 19 לדעתי.
בינתיים אני ממתין כבר חצי יום.. אבל ללא קשר חייבים לתת מענה אנושי שיראה אם יש מצב חירום או בעיה דחופה אחרת!
הלך להם הטיול סוג הנזק :

Lauferav שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה