|
|
|
|
|
|
ביטול טיסה בגלל טעות נציג ישראייר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 6/02 בשעה 09:37 שוחחתי עם נציג הזמנות.
שאלתי את הנציג האם יש טיסה משדה דב לאילת ממש בשעות הקרובות ונאמר לי כין אין וכי הטיסה הקרובה ביותר היא בסביבות 20:00 בערב.
אמרתי לו כי זה מאוחר לי מאוד ושנציגה אחרת איתה שוחחתי לפניו אמרה לי כי יש מקום פנוי בטיסה שיוצאת בסביבות השעה 11:00 (לא זכורה לי השעה המדויקת).
מיד לאחר מכן הנציג אמר כי יש טיסה בשעה 11:50. כמובן שמיד הזמנתי מקום.
עליתי על רכבת לת"א (מחדרה) כאשר הגעתי לת"א נכנסתי למייל ובפרטי ההזמנה ( מספר 2123452) ראיתי כי הטיסה בשעה 23:50.
כמובן שמיד התקשרתי לבטל את הטיסה וכמובן שגבו ממני 60 ש"ח למרות שהסברתי את הסיבה לביטול. כאשר ביקשתי לשמוע את השיחה המוקלטת נאמר לי כי הם אינם מקליטים שיחות. האם מותר לחברה שכזו לא להקליט שיחות כלל???
מעבר לכך שהגעתי לת"א לחינם ונאלצתי לשלם 60 שקלים לביטול הייתי בבעיה מכיוון שהייתי חייבת להגיע לאילת בשעות הצהריים נאלצתי להגרר באוטובוסים ורכבות מכיוון שאף אחד בחברת ישראייר לא היה מוכן לעזור לי, גבו ממני 60 ש"ח ונתקלתי באטימות מוחלטת כשפניתי לעזרה. מכיוון שהנציג הטעה אותי נאלצתי לשלם הרבה יותר על כלי התחבורה השונים ולעבור טרטור נוראי.
נסעתי לאילת ליום הולדת של אבי וכמעט שפיספסתי את יום הולדתו ה- 60. ברצוני לציין כי אני אילתית המתגוררת כבר כ 7 שנים במרכז הארץ, כמעט בכל פעם שאני טסה דרך חברה זו אני נתקלת בבעיות.
אנא עזרו לי בבעיה שהייתה לי ביום חמישי 06/02 ותאמרו לי מה ניתן לעשות על מנת שאוכל להמשיך לטןס בחברה זו ללא בעיות.
תודה מראש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר של 60 ש"ח + פיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|