|
|
|
|
|
|
אי אחזר הפרשי מחיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופש בחברת ישראייר בתחילת מאי.ההזמנה המקורית היתה לרומה באיטליה.יומיים לפני הטיסה קיבלתי טלפון מישראייר והנציג הודיע לי שהם לא יכולים לספק לי את החופשה שהזמנתי והציע לי חלופות.בחרתי בחבילה לברצלונה שהיתה זולה יותר ב137$.הנציג הבטיח לי החזר כספי בצאק שישלח בדואר.מאז כבר 3 חודשים ועשרות שיחות טלפון עם נציגי החברה ואדיין לא קיבלתי את ההחזר.כל פעם מבטיחים משהו חדש מעברים שיחה ממוקד אחד לאחר.או שמעבירים אחריות למחלקת הכספים וכשביקשתי שיעבירו את השיחה אליהם אמרו שאין אפשרות כזו. לא רק אוגמת הנפש שחוויתי עכב החלפת יעד יומיים לפני הטיסה גם אחרי זה אני נאלץ לרדוף אחרי הכספים שהחברה חייבת לי .מס. הזמנה 2318425 .נציג מתפל בשם ליאב(לדעתי הוא אחראי משמרת או משהו כזה)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|