פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בחברת תעופה ישראייר נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/5/15 הוזמנה טיסה שמספרה 6H436 מאילת לחיפה.
מספר ההזמנה- 2444575
הטיסה הייתה מתוכננת לצאת בשעה 14:30.
הנוסעת יפה ימין הייתה בשדה התעופה משעה 13:30.
הודיעו לכל הנוסעים שהטיסה מעוכבת ויסיעו אותם באוטובוס לצפון, כולם סירבו לכך. חברת התעופה הודיעה שהטיסה תתעכב לשעה 17:50 בסופו של דבר הטיסה המריאה רק בשעה 18:30/18:40.
לאחר עניין זה בוצעה שיחה לחברת ישראייר 1700-700-186 ענה נציג רק לאחר 26 דקות!! השיחה איתו הייתה מספר שניות שאמר: תתקשרי לשירות לקוחות (מה גם שאין לו אפשרות להעביר שיחה- הלקוח צריך לנתק ולהתקשר למספר אחר 03-5115577) גם במספר טלפון זה ישנו מענה -שתלונות הציבור- ניתן להגיש רק בכתב ולא על ידי מענה אנושי
נוסעת יצאה בזמן שנקבע ע"י ישראייר לטיסה במקום להמשיך לעבוד כמנהלת בחנות< סוג הנזק :
טיסה הבאה בחינם- שנזמין בעתיד פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה