|
|
|
|
|
|
שרות לקוי בחברת תעופה ישראייר |
נושא התלונה: |
יום שני 25 מאי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/5/15 הוזמנה טיסה שמספרה 6H436 מאילת לחיפה.
מספר ההזמנה- 2444575
הטיסה הייתה מתוכננת לצאת בשעה 14:30.
הנוסעת יפה ימין הייתה בשדה התעופה משעה 13:30.
הודיעו לכל הנוסעים שהטיסה מעוכבת ויסיעו אותם באוטובוס לצפון, כולם סירבו לכך. חברת התעופה הודיעה שהטיסה תתעכב לשעה 17:50 בסופו של דבר הטיסה המריאה רק בשעה 18:30/18:40.
לאחר עניין זה בוצעה שיחה לחברת ישראייר 1700-700-186 ענה נציג רק לאחר 26 דקות!! השיחה איתו הייתה מספר שניות שאמר: תתקשרי לשירות לקוחות (מה גם שאין לו אפשרות להעביר שיחה- הלקוח צריך לנתק ולהתקשר למספר אחר 03-5115577) גם במספר טלפון זה ישנו מענה -שתלונות הציבור- ניתן להגיש רק בכתב ולא על ידי מענה אנושי
|
נוסעת יצאה בזמן שנקבע ע"י ישראייר לטיסה במקום להמשיך לעבוד כמנהלת בחנות< |
סוג הנזק : |
טיסה הבאה בחינם- שנזמין בעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|