תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהלות זוועה של ישראייר וריסוק מזוודה חדשה נושא התלונה:
אבלס קרן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ביום 30/09/16 אמי ואני עלינו על טיסה לבלגרד, לחופשה של 5 לילות ו-6 ימים.
הטיסה תוכננה ל-12:15, כך שהנחיתה אמורה להיות בבלגרד ב16:30 לערך.
כשהגענו לשדה (ועוד מירושלים ולפני הזמן בגלל לוויית שמעון פרס ז"ל), במשך כל זמן השהות בשדה, אף נציג של החברה לא יצר עימנו הנוסעים קשר בכדי לעדכן אותנו לגבי מועד היציאה. כל הזמן פרסמו שערים שעלינו להגיע אליהם והחליפו אותם. המתנו שעות עד אשר עדכנו אותנו כי הטיסה תצא ליעדה בשעה 20:10 בערב. קיבלנו שובר לקפה ומאפה כדי להשתיק אותנו.
כמובן שנחתנו מאד מאוחר בבלגרד, והופתענו לגלות כי אנו טיסה ראשונה שבוצעה ע"י ישראייר (שחכרה מטוס מחברת Travel service) ליעד בלגרד סרביה.
החזרה לארץ, בתאריך 05/10/16 היתה סיוט לא פחות מההלוך, כאשר שעת האיסוף מהמלון היתה ב-09:30, והיה איחור של שעה לערך עד שהגיעו לאסוף אותנו מהמלון, כמובן שעשינו כבר ב09:15 צ'ק אאוט, כדי לא להתעכב וישבנו בלובי במקום בחדרים. לאחר מכן המתנו בשדה התעופה עוד שעות רבות וטסנו רק בשעה 17:42.
נחתנו בארץ בשעה 20:41.
למרות כל ההתנהלות הגרועה שחווינו עד כה, במסוע המזוודות נוכחתי לדעת עד כמה חברה זו מזלזלת בלקוחותיה.
המזוודה החדשה שלי, שזה אך קניתי, היתה מרוסקת משני כיווניה.
כעסתי על כך מאד. הגשתי תלונה בשדה התעופה, וקיבלתי פתק שמפרט את רשימת הסניפים שא נ י אמורה להגיע אליהם עם מזוודתי המרוסקת.
לא זו בלבד שהחריבו לי מזוודה חדשה, כעת אני צריכה לבזבז את זמני היקר ולהגיע לעמדת שירות של ישראייר.
עצוב מאד שכך עובדי החברה מתנהגים למזוודות לקוחות החברה. אני טסה לא מעט ולא ראיתי מעולם יחס כזה גרוע.
באם בישראייר יודעים שאלו עובדיהם, כדאי להם שיחליפו אותם ואחרת שידאגו שנציגיהם יטפלו בשדה התעופה בנזקים שעובדיהם עושים ולא יבזבזו את זמני הלקוחות לאחר מכן.
כעת, אני צריכה להתרוצץ עצבנית על החוצפה של ישראייר עם מזוודה מרוסקת בזמני החופשי ועם שלושת בנותיי כדי לקבל פיצוי על הנזק שעשו לי.
בושה וחרפה!!!!
יש לישראייר המון מה ללמוד מחברות בחו"ל בכל הנוגע לשירות לקוחות.