פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה בטלפון+ עי מענה לתונה על מזוודה שבורה נושא התלונה:
גד שמחה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.16 חזרתי בטיסה מאילת לבן גוריון בזמן קבלת המזוודה ראיתי שנשברה המזוודה כולל הגלגל פניתי לדיילת שם לא היה מענה רק לאחר התערבות של אחראית משמרת קיבלתי טופס למלא בתאריך 13/12/16 שלחתי מכתב תלונה לחברה המתנתי שבוע ולא קיבלתי מענה בתאריך 19.12.16 התקשרתי לשירות לקוחות של החברה לאחר כ 25 דקות היה מענה דיברתי עם המוקד לטענתה לא קיבלה מייל שלחתי לה באותה רגע מייל עם כל התמונות והתלונה ולטענתה היא לא רואה את התמונות רק את המכתב ( באותו קובץ היו גם תמונות ) שלחתי שוב וגם שלחתי לה פקס עם כל המסמכים היום תאריך 21.12.16 אני התקשרתי ומשעה 12:10-14:25 אין מענה רק תקליט ואני התקשרתי משני שולחות
עילבון+עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה