|
|
|
|
|
|
עיכוב ביציאה ומזגן לא פועל |
נושא התלונה: |
גולדברגר ניר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 23 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זה כבר פעם שנייה שאני מתלונן על חברה זאת חשבתי שהיא תשתפר מאז התלונה הקודמת שלי אבל אני רואה כנראה שלו ואני אחשוב על המשך טיסותי בחברה הזאת אפלו את הכרטיס טיסה לניו יורק אני כבר לא קונה דרכם
בתאריך זה בשעה 14:30 הייתי אמור לטוס מאילת לתל אביב אבל בגלל עיכוב של המטוס טסנו רבע שעה אחרי חשבתי שזה הסוף ואין יותר תקלות אבל זה עוד לא נגמר .
המטוס המריא יצאנו לדרכנו אבל תקלה נוספת חזרה המזגן לא עבד היתי אני והנוסעים האחרים לטוס טיסה של 53 דקות בלי מזגן ותארו לכם מה זה לטוס מאילת לתא בלי מזגן .
אני לא מבין למה החברה לא עושה בדיקות כלליות למטוסים שלה לפני המראה
נ.ב- למרות כל הרע של הטיסה אני לפחות חייב להחמיא לדיילת האוויר שגם היא היתה מסכנה היא לא הראתה את זה אבל ראו עליה אבל למרות זאת נתנה שירות בחיוך ואהבה לעבודה שם הדיילת נטע לי .
בתודה ולטיפולכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על מה שקרה לי אפילו אשמח לטיסה נוספת או החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישראייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|