תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ,ועוגמת נפש וזמן יקר אשר הלך לאיבוד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב סניף חברה:
לכבוד:
ישראייר

בחודש יוני 2006 רכשנו שני כרטיסי טיסה בחברת ישראייר לטיסה מספר V103 (תל אביב-ניויורק) לתאריך 11/08/06 בשעה 00:50. חברת ישראייר נבחרה בשל האמון הרב שלנו בה ולאור תחושת הביטחון שהחברה הישראלית אמורה להעניק.
ביום הטיסה התקשרתי לחברת ישראייר על מנת לדעת האם לא יחול כל עיקוב במועד ההמראה זאת לאחר הבלאגן שהיה בשדה התעופה באנגליה באותו יום, נאמר לי כי לא יחול עיקוב והטיסה יוצאת בזמן.
הגענו לשדה התעופה 4 שעות לפני הטיסה ואז נאמר לנו כי הטיסה נדחתה ב-3 שעות.
בשעה 04:00 עלינו למטוס ואז לתדהמתנו התברר כי הטיסה היא של חברתNORTH AMERICA AIR LINES ולא של חברת ישראייר, ציינו כבר בראש מכתב זה כי הכרטיסים נקנו על מנת לטוס ישראייר ולא כל חברה אחרת.
מרבית מאנשי הצוות כולל טייסים ודיילים היו זרים.
לאחר שעת המתנה במטוס נאמר לנו כי ישנה תקלת מחשב במטוס אשר תתוקן בהקדם ומייד נמריא, המשכנו לשבת עוד 4 שעות במטוס כאשר בכל פעם מספרים לנו כי התקלה מיד תתקון ונצא לדרכינו,לצוות המטוס היו גם גרסאות נוספות כי בשל התקלה במחשב כנראה לא נוכל להמריא.
לאחר המתנה של כ- 5 שעות במטוס ולאחר שלא הוגשו לנו כל משקאות או כיבוד כל שהוא יצא המטוס לדרכו.
השירות על טיסה זו הורכב ברובו מדיילים זרים והשירות היה מזעזע,יחס מזלזל ולא סימפטי מצד אנשי הצוות.
הכיבוד על טיסה זו הוגש במשורה ולמותר לציין כי לא הוגשו כל משקות אלכוהוליים,גם לא יין אדום אשר מן הראוי כי ילווה כל ארוחה,השירותים היו מלוכלכים בזמן כל הטיסה.
טיסה זו הייתה טיסה סדירה והתשלום בעבודה בוצע חודשיים לפני הטיסה,יחס כזה לא קבלנו מעולם גם לא בטיסות הצ'רטר הרעות ביותר.
הזמנת הטיסה המוקדמת שערכנו התבצעה בכדי לוודא שטיסתנו תהיה טיסת לילה בכדי שנוכל לישון בשקט בידיעה שנגיע במועד המתוכנן.
דחיית מועד הטיסה(3 שעות איחור + המתנה של 5 שעות בתוך המטוס) פגעה בהנאתנו מן הטיסה שהפכה מטיסת לילה לסיוט יום.
אנו מבקשים מכם לתת את הדעת כיצד התרחש המקרה הנ"ל בחברת תעופה מכובדת שחרטה על דגלה מצוינות בתחום התעופה, כאשר חשוב לציין שהטיסה המדוברת היתה אמרה להיות טיסת ישראייר ולא טיסה של חברה זרה.

בתאריך 27/08/06 הגענו לשדה התעופה ב JFK לטיסה מס' V102 של ישראייר לישראל בקשנו בצ'יק אין לקבל מקומות האחד ליד השנייה עם מעט מקום לרגליים, כמובן שלא קבלנו אף אחת מהמשאלות שלנו וישבנו בטורים נפרדים עם מקום אפסי לרגליים, מעולם לא ישבנו במטוס המצופף כל כך הרבה שורות,בטיסה זו סבלנו מכאבי גב כתוצאה מאי היכולת להזיז את הרגליים מצד לצד, כאשר בקשנו להחליף מקום נאמר לנו כי הטיסה מלאה.
לשמחתנו הטיסה חזרה הייתה אכן טיסת ישראייר.

תחושתנו קשה מאוד, אנו מקווים שהתבצעו כל הבדיקות הפנימיות על מנת שמקרים כאלו לא ישנו בעתיד.
בנוסף, אנו מצפים לפיצוי הולם שיקל, ולו במעט, את תחושת האכזבה ,הרמייה וחוסר הנוחות המתמיד אותה חווינו במהלך שתי טיסות אלה.