פרטי התלונה

תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטול טיסה ללא הודעה מוקדמת. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו (יחד עם עוד כמה עשרות ישראלים) טיסה ובית מלון בברצלונה בחברת ישראייר. הכרטיסים שלי הוזמנו ישירות בחברת ישראייר, מ-27.9.2006 ועד 4.10.2006 , דרך נציג מכירות בשם נמרוד. (הזמנה מס' 718475).

החזרה הייתה מתוכננת ליום ארבעה באוקטובר 2006, שעה 23:59, טיסה מס' 172. נציג החברה אמור היה להודיע יום לפני הטיסה על זמן הטיסה הסופי וסידורי העברה מבית המלון. נציגת החברה לצורך זה הינה גב' קרן לוי הנמצאת בברצלונה.
מאחר ויום לפני הטיסה לא קבלנו שום הודעה, התקשרנו לקרן (פעמיים). לא היו לה תשובות מעבר ל- "מחר תקבלו פרטים" (דהיינו ביום הטיסה).
למחרת הגיע פקס מקרן עם אישור זמן הטיסה 172 לשעה 23:15, ופרטי איסוף מבית המלון: שעה 19:30. באוטובוס החברה הודיע בחור מטעם ישראייר לכל הנוסעים שיש לוודא היטב את מספר הטיסה הרשום בכרטיס, כי ישנה גם טיסה 174 בשעה 21:45, כך שלא להתבלבל!

בנמל התעופה הנוסעים לטיסה המוקדמת (174) עלו למטוס, השאר (נוסעי הטיסה 172 המאוחרת) התפזרו בטרמינל. בשעה 21:00 התפשטה שמועה (שמקורה קרובים בארץ של נוסע מסויים אשר בדקו באינטרנט) כי טיסה 172 בוטלה. בירור בדלפק העלה שאין בכלל טיסה 172 וכולם רשומים ל-174 הממריאה שעתיים ורבע לפני הזמן המקורי, אך אף אחד לא הודיע על כך לנוסעים (וגם לא לנציגי ישראייר אשר טיפלו בהעברה). לאחר מספר דקות, בלחץ הנוסעים, מסכימים סוף-סוף פקידי הדלפק לשדר בכריזה פניה לנוסעי 172 לבוא לדלפק ולעלות ברגע האחרון ל-174. ההמראה כמובן התאחרה, בגלל לחץ הנוסעים שהחלו להופיע בעקבות ההודעה.

לסיכום: חברת ישראייר בטלה טיסה, העבירה את הנוסעים לטיסה המוקדמת בשעתיים ורבע ולא הודיעה על כך לנוסעים. נציגי החברה בברצלונה הטעו את הנוסעים, לא היה להם מידע מעודכן וצריך היה לרדוף אחריהם (במקום להינות מהטיול) על מנת להוציא מהם אינפורמציה שבדיעבד התגלתה כחסרת כל ערך. מיותר לציין שלא קבלנו שום התנצלות או הסבר מטעם החברה.

אנו דורשים לקבל הסבר להתנהלות החסרת תקדים ולזלזול בנוסעים מצד חברה המתיימרת להתחרות בשוק התעופה האזרחי. לנו ברור שללא צעדים דרסטיים לשיפור השירות זאת תהיה הטיסה האחרונה שלנו ושל חברינו בישראייר.

אורה ואלכס סטודניצקי
שד' ויצמן 10א.
קרית ביאליק 27039
טל' 04-8708032
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה